środa, 22 kwietnia 2020

Panna Kreseczka.



Moi drodzy !

Przesyłam Wam tekst Wandy Chotomskiej pt. Panna Kreseczka.

Są to cztery zwrotki wybrane z książki.

Waszym zadaniem będzie narysowanie jednej ilustracji do każdej zwrotki i podpisanie jednym zdaniem tej ilustracji, np. Panna Kreseczka w torbie z lekami.

Prace plastyczne prześlijcie na adres email świetlicy szkolnej swietlicasp20sosnowiec@gmail.com

Dalsze przygody panny Kreseczki przedstawię Wam wkrótce.

wychowawca świetlicy

Agnieszka Mirek 




Ps. Tym, którzy nie znają tej bohaterki przesyłam jej portret.







Ledwie  się zbudziłam rano,

W torbę mnie zapakowano.

Wpadłam między  różne leki

I ktoś wyniósł mnie z apteki.





Zerkam- może coś zobaczę?

O! Na łóżku chłopczyk płacze.

Leży chory, wyjść nie może,

Choć tak ładnie  jest na dworze.



Jak z torebki się wywiercę,

cyrk mu zrobię na kołderce.

„Śmiech to zdrowie”- brzmi przysłowie.

Hop, Kreseczko, stań na głowie!



Fikam kozły, stroję miny,

rzucam, łapię…aspiryny!

Śmiech to zdrowie! Miałam rację!

Już jest zdrowy mały pacjent!



Zapraszam do wspólnej zabawy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz